Odpowiedzi

2010-03-02T18:12:52+01:00
Mozesz z tego zrobic jakas marionetke lub lalke :)
zapalki moga posluzyc za wlosy, z materialu mozesz zrobic cialo a z bibuly ciuszki :) cialo mozesz wypchac ryzem...
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-02T18:15:47+01:00
Możesz zrobić dom z zapałek w kształcie sześcianu, bibułką obkleić okna, dach zrobić ze starych ciuchów,a ryżem wysypać ścieżkę dookoła domu. wszystko oczywiście umieścić na kartonie. trawnik również ze starych ciuchów lub koralików(jeśli masz). tylko taki pomysł przyszedł mi do głowy;)