Odpowiedzi

2010-03-02T18:35:36+01:00
- nie śmiecić
-nie naruszać walorów przyrody
-nie łamać drzew
-recykling
86 1 86
2010-03-02T18:36:28+01:00
1. Dbanie o porządek
2. Karmienie zwierząt
3.Cisza w lesie
4.Niezrywanie kwiatów pod ochroną
5.Wyrzucanie śmieci do śmietnika
6.Segregowanie śmieci
7. i takie tam bajery
212 3 212
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-02T18:37:35+01:00
1. Należy chodzić po wyznaczonych szlakach
2. Nie rozpalać ognisk.
3. Stosować się do regulaminów Parków Narodowych i Krajobrazowych.
4. Nie karmić zwierząt
5. Nie zaśmiecać gór
6. Zostawiać po sobie porządek.
7. Nie zostawiać szkła, ponieważ może ono doprowadzić do pożaru
8. Dbanie o rośliny i zwierzęta pod ochroną.
155 1 155