Iektore cyfry zastąpiono gwiazdkami.Czy znaki < , = , > zostaly wpisane poprawnie?Wpisz TAK lub NIE lub NIE WIADOMO.prosze o szybką odpowiedz .Odpowiedz piszemy z boku drukowanymi literami
a) 3,* 5 < 4,* *

b) 5,9 * > 5, * 9

c) 9, 4 * =9,400

d) 1, * 8 * > 1, 99

e) 8,900 > 8,*

f) 0,0 * > 0,1*

2

Odpowiedzi

2010-03-02T18:15:50+01:00
A) 3,* 5 < 4,* * TAK

b) 5,9 * > 5, * 9 NIE WIADOMO

c) 9, 4 * =9,400 NIE WIADOMO

d) 1, * 8 * > 1, 99 NIE

e) 8,900 > 8,* NIE WIADOMO

f) 0,0 * > 0,1* NIE
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-02T18:15:56+01:00
A) 3,* 5 < 4,* * TAK

b) 5,9 * > 5, * 9 NIE WIADOMO

c) 9, 4 * =9,400 NIE WIADOMO

d) 1, * 8 * > 1, 99 NIE

e) 8,900 > 8,* NIE WIADOMO

f) 0,0 * > 0,1* NIE