Odpowiedzi

2010-03-02T18:17:29+01:00
Kamieniste(hamady),
żwirowe(serir),
piaszczyste(ergi)

Sahara, Kalahari, Gobi, Namib.
6 3 6
2010-03-02T18:18:15+01:00
1) piaszczysta,kamienista,żwirowa
2)Wielka Pustynia Piaszczysta,Mała Pustynia Piaszczysta,
Ar-Rub-al-Chali

Jeżeli chodzi o Sahare to 70% tej pustyni to pustynia żwirowa
5 3 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-02T18:19:13+01:00
Rodzaje pustyń
kamieniste
żwirowate
piaszczyste

pustynei na swiecie
sahara
gobi
kalahari
wielki erg zachodni
12 4 12