Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-02T18:19:47+01:00
X - Ola
x+14 - Ala
x+28 - Gosia
x+x+14+x+28=480
3x+42=480
3x=480-42
3x=438 / :3
x= 146
146+14=160 - Ala
160+14=174 - Gosia
6 4 6
2010-03-02T18:23:28+01:00
Dane-
razem maja 480cm

14cm+14cm+14cm=42

480-42=438

438:3=146cm-Ola

146cm +28cm= 174cm-Ala

146+14=160cm-Gosia

1 5 1
2010-03-02T18:24:38+01:00
Ala: x + 14
ola: x
Gosia: x + 28

x+x+14+28+x=480
3x=480-42
3x=438 /:3
x=146

Ala: 146 cm + 14cm = 160cm
Ola: 146cm
Gosia:146cm + 28cm = 174cm
1 5 1