Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-19T21:23:14+02:00
Życie polskiego rolnika zmieniło by siędiametralnie gdyż nie musiał by się martwić od nadejście zimy i mógłby zbierać plony bez pośpiechu gdy tylko owoce dojrzeją.Mógłby także hodować rośliny bardziej wymagające.NA Ziemi takie warunki panują w klimacie równikowym
4 4 4
2009-10-19T21:27:39+02:00
Praca rolnika by była teraz bardziej odpowiedzialna, ponieważ w grę by wchodziły większe pieniądze. Rolnicy by byli bardziej zapracowani, ale aż tak bogaci by nie byli, bo wszyscy rolnicy z naszego kraju, uprawiali by dosłownie wszystko. Oczywiście ten kto by miał żyźniejsze gleby miałby większe szanse na wybicie się na arenie międzynarodowej, a także w Polsce.
Niestety na świecie nie ma takich warunków i wątpie żeby były.
4 4 4