Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-02T18:33:43+01:00
Minimalizm poznawczy, tzn. ograniczanie się z reguły do badania zjawisk, a nie do istoty wszechrzeczy
2010-03-02T18:36:35+01:00
Minimalizm jest to orientacja epistemologiczna organizyjąca zakres poznania do tego, co jest bezpośrednio dostępne zmysłom i doświadczeniu, uznającą za sensowne jedynie prawdy bezsporne;element różnych kierónków filozoficznych, najczęściej o nastawieniu materialistycznymi sensualnym.
potocznie minimalizm oznacza stosunek do życia polegający na unikaniu trudności i stawianiu sobie jak najmniejszych wymagań zarówno w sferze moralności, jak i celów życiowych.

to są wiadomości encyklopedyczne, ale mam nadzieję że pomogłam:)