Odpowiedzi

2009-10-19T21:20:33+02:00
Powinna zwrócić uwagę na dobre usztywnienie w kostce, które nie może jednak uwierać ani przeszkadzać w chodzeniu.
2 4 2
2009-10-19T21:21:06+02:00
Obuwie powino być miekie i nie być twarde z boków i byc sztywne w kostce ale nie uwierac
1 3 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-19T21:22:18+02:00
Buty powinny usztywniać noge powinny być z kostkę i powinny być stabilne oraz miały materiał który daje nodze powietrze
1 4 1