Odpowiedzi

2010-03-02T18:26:04+01:00
Głównym zajęciem zakonników było przepisywanie ksiąg – do 40 w ciągu całego życia. Opiekowali się ubogimi i potrzebującymi. szerzyli także chrześcijaństwa i nauczali w szkołach.
25 4 25
2010-03-02T18:26:09+01:00
Zakonnicy zajmowali się nauczaniem i prowadzeniem szkół ... Prowadzili klasztory i pomagali biednym
19 2 19
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-02T18:30:49+01:00
Zakonnicy przepisywali księgi, oczywiście nauczali o Bogu, produkowali leki ziołowe, pracowali na polu, w ogródkach, nauczali w szkołach, zajmowali się ubogimi.
50 4 50
spoko jesteś chyba jesteś jakimś geniuszem
ok
zakonnicy spisywali ksiegi