Rozwiąż
a)|3x+2|=|6x+4| -2 wynik ma być x=4/3 ,x=0
b)|4x-3|-|x-0,75|=7 wynik:x= -19/12, x=37/12
c)|3x-1|=|6x-2| wynik x=1/3
d)|5x|-8=√x2 wynik x=-2, x=2
e)|2x+3<|4x+6| wynik x≠-3/2
f) |x+1,5|+|6+4x|≥15
g)|1-3x|+|9x-3|≤4-|6x-2|

Błagaaaaam niech ktoś to zrobi Błaaaaaagam:O!!Z góry dzięki

3

Odpowiedzi

2009-10-19T21:33:30+02:00
A)(3x+2)=(6x+4)-2
3x+(-6x)=4
-3x=4/(-3)
x=4
2009-10-19T21:37:36+02:00
-6x-4=-12x-8
-6x+12x =-8 +4
6x =-4 /6
x=- 2/3
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-19T21:42:28+02:00
A) 3x +2=6x + 4 - 2
-3x=0
x=0

-3x-2=-6x-4-2
3x=-4
x=-4/3

b) 4x-3-x+3/4=7 / *4
16x-12-4x+3=28
12x-9=28
12x=37
x= 37/12

-4x+3+x-3/4=7
-16x+12+4x-3=7
-12x-9=7
-12x=16
x=-16/12
x=-4/3(inaczej nie wychodzi mi.:P)

c) 3x+1=6x-2
-3x=-1
x=1/3