Odpowiedzi

2010-03-02T18:29:44+01:00
W 1 godzinę 4 km
w 15 min 1km
w 45 min 3km


w 1h 45 min - 7km
1 1 1
2010-03-02T18:38:43+01:00
Miałam dzisiaj to na teście i dobrze to zrobiłam
1godzina---4km
1godz.45min.-----7km
15min---1km
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-02T18:39:02+01:00
Kwadrans = 15 min.

15*3= 45 min

1h = 60 min

60 min : 15 min = 4

4km : 4 = 1km

15 min = 1km 45 min = 3km

4km + 3km = 7km

Odp:.Droga z domu kuby do domu Maćka liczy 7 km.

(sorka jeśli się za bardzo rozpisałem :P)


6 4 6