Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-02T18:33:01+01:00
20cm = 0,2m
Płytka = 0,2m × 0,2m = 0,04 m²
Ściana = 2,5m × 2,4m
Ściana = 6m²
6m² ÷ 0,04 m² = 150 płytek
150 płytek × 1,9 zł = 285 zł

Odp. Płytki na pokrycie ściany kosztują 285 zł.
2010-03-02T18:33:44+01:00
1 płytka o wymiarach 20cmx20cm kosztuje 1,90 zł . Ile kosztują płytki potrzebne do pokrycia ściany o wymiarach 2,5m x 2,4 m



Pole płytki: 20*20 = 400cm

2,5m - 250cm
2,4m - 240cm

250*240 = 60000
60000: 400 = 150

150 * 1,9 = 285zł
2010-03-02T18:34:13+01:00
Pole jednej płytki - 20 x 20= 100cm 2
pole ściany- 250 cmx240cm= 60.000 cm2
ilość potrzebnych płytek- 60.000:100=600 płytek
600:0.04= 150zł
159 x 1.90= 285zł
Odp.Kosztują 285 zł.

polecam się na przyszłość