Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-02T18:35:48+01:00
Tlenek węgla (IV) występuje w powietrzu oraz w naturalnych wodach źródlanych.Stosuje się go w wielu dziedzinach życia codziennego Np. ogrodnictwo(zastosowanie suchego lodu w chłodniach),medycyna(leczenie zimnem krioterapia),przemysł spożywczy(stan gazowy jako środek konserwujący)
38 4 38
2010-03-02T18:44:57+01:00
-Ogrodnictwo
-Ochrona przeciwpożarowa
-Przemysł spożywczy
-Medycyna
18 4 18