Odpowiedzi

2010-03-02T18:32:09+01:00
Możesz narysować w kule ziemskie . Jedna szara , brzydka , jakieś szare blokowiskA na której znajdują się elektrośmieci , a druga ładna , zielona . drzewa , domy , itp . Mam nadzieję że dostanę naj . :D Pozdrawiam.
4 3 4
2010-03-02T18:32:25+01:00
Daj napisz ŚWIAT BEZ ELEKTROŚMIECI
to narysuj bo to jest super :D
http://www.marcinkania.pl/grafiki/elektrosmieci.jpg
4 2 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-02T18:35:20+01:00
Zrob takie 2 polowki na jednej wesoly chlopak z roznym sprzetem telefon jakies radio i jakies rozne wtyczni obok niego a na 2 polowce 2 chlopak ktory ma jakas jaskinie (czasy kamienia lupanego) kamienie obok siebie ktrory nie ma nic elektrycznego i jest smutny i placze i jakis napis do tego elektrycznosc jest nasza radosia czy cos takiego :)
6 2 6