Odpowiedzi

2010-03-02T18:33:34+01:00
A) Nie zapomnij szkolnej ławy naszych figli i zabawy i tych co krzyczeli wiecznie "siadaj!", źle!", "niedostatecznie". Na pamiątkę wspólnie przeżytych lat ... <imię>... <moje imię>
b)Nad morzem podczas wakacji - robione specjalnie dla Cb :) Pozdrowienia
c)W podziękowaniu za trud wychowania ... <imię>
d)W podziękowaniu za dobry wybór :-)
2 4 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-02T18:36:13+01:00
1)
Dla najlepszego Kumpla z klasy, za bycie razem w trudnych chwilach i za wsparcie, plyte dedykuje..
2)
Dla kolegi, ktorego znam tylko z listow ale mimo to Bardzo go lubie plyte dedykuje..
3)Dla najlepszego wychowcy, za cierpliwosc, za to ze staral sie nie denerwowac kiedy cos przeskrobalismy plyte dedykuje..
4) dla moich kochanych wielbicieli, ktorzy mimo ze mialam zle dni pozostali wierni mi i przyznali tutul nastolatki roku plyte dedykuje.. ..

:)
7 4 7