Odpowiedzi

2010-03-02T18:37:51+01:00
Proste :D zamieniasz na metry:
0,8m=80cm
0,5m=50cm
0,6m=60cm
mnozysz wszytsko ;p
80*50*60=240000cm[kwadratowych]
robisz razy 2/3
240000*2/3=160000cm[kwadratowych]
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-02T18:38:08+01:00
0,8m ×0,5m × 0,6 m =0,24m³=240dm³ 240 dm³= 240litrów 240:3=80
80×2=160

O: musi wlać 160 litrów wody
5 3 5
2010-03-02T18:43:55+01:00
0,8m=8dm
0,5m=5dm
0,6m=6dm

V=8*5*6
V=240dm sześciennych

240dm sześciennych - 1
x dm sześciennych 2/3
x= (2/3*240)/1
x= 160 l

160 l wody

Mam nadzieję, że dobrze ;)
2 5 2