Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-02T18:34:49+01:00
Myśl o końcu świata przeraża mnie,ponieważ nie potrafię sobie wyobrazić świata bez żadnego stworzenia.Nie chcę kończyć życia w tak młodym wieku.Jeszcze mogę przeżyć tyle wzlotów i upadków...Tyle doświadczyć.Nie chcę umrzeć nie zaznając pierwszej miłości,dobroci ludzkiej.Mam nadzieję,że koniec świata nie nastąpi nigdy!Wierzę,że Bóg jest na tyle dobry,ze potrafi wybaczyć ludziom wszelkie niedoskonałości i nie ukarze nas w tak okrutny sposób.
2 3 2
2010-03-02T18:37:46+01:00
"Myśl o końcu świata przeraża mnie ponieważ jest wiele jeszcze do zrobienia . do naprawienia. Chciałbym by na świcie zaponował spokój ludzie żyli w zgodzie i w spokoju . by poprawiło się w krajach 3-go świata. ludzie żyli w dobrych warunkach.
1 2 1
2010-03-02T18:37:54+01:00
Boję się że koniec świata będzie taki jak przewiduję kalendarz majów ponieważ to wydaję się bardzo realne.Nie mogę to sobie wyobrazić gdyż kocham żyć.