BARDZO PILNE
chlopak ktoremu rodzice nie pozwalają zostawac dłuzej u znajomych i w jaki sposob ma sprawić żeby rodzice mu zaufali.

MAM NAPISAĆ RADĘ
JAKES POMYSŁY KTOŚ MA BO JA NIE MOGE NIC WYYSLEC
I JAKBY MOŻNE TO PO ANGIELSKU
WIELKIE DZIEKI:]

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-02T18:38:06+01:00
Frank talk with their parents.Do not fool anyone.Yes you can build trust with parents.

Po polsku :
Szczera rozmowa z rodzicami.nie okłamywanie nikogo.Tak można zbudować zaufanie rodziców.
2010-03-02T18:41:47+01:00
Ja bym mu poradziła żeby powiedział rodzicom że musi spisać kilka tematów z jakiegoś przedmiotu od kolegi bo np. pisał kartkówke bo źle się zachowywał albo nauczycielka go zwolniła i zamiast siedzieć tyle ile mu kazali rodzice to żeby siedział godzine dłużej lub dwie no i może zaufają ;D....

Trochę dziwne . ;P

No i wiesz jakoś to złóż w zdanie takie sensowne i przetłumacz ...
Bo i ja mam trudności z angielskim ;p