Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-19T21:47:01+02:00
1.Bereszit (tłum. "Na początku"; pl. Księga Rodzaju)
2.Szemot (tłum. „Imiona"; pl. Księga Wyjścia; )
3.Wajikra (tłum. "I zawołał"; pl. Księga Kapłańska )
4.Bemidbar (tłum. "Na pustyni"; pl. Księga Liczb;)
5.Dwarim (tłum. "Słowa"; pl. Księga Powtórzonego Prawa;)

prosze ;]
2009-10-19T22:14:18+02:00
Ksiega rodzaju-Beszerit(,,Na poczatku,,)
ksiega Wyjscia-Walle szemot(,,oto imiona,,)
ksiega Kapłańska-Wajjikra(,,I zawołał)
ksiega Liczb-Wajedabber(,,I mówił,,) Bemidmar(,,Na pustyni,,)
ksiega Powtórzonego Prawa-Elle Haddewarim(,,oto słowa,,)