Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-02T18:40:11+01:00
Demokracja DZIŚ:
-DEMOKRACJA POŚREDNIA
-KOBIETY NIE SĄ WYKLUCZONE ZE SPRAWOWANIA WŁADZY

Demokracja ATEŃSKA:
-DEMOKRACJA BEZPOŚREDNIA
-KOBIETY NIE MOGŁY SPRAWOWAĆ URZĘDÓW

[chciałaś/eś dwa, więc proszę, ale mam 10, więc gdybyś chciał/a too pisz ;)]
1 5 1
2010-03-02T18:40:59+01:00
Demokracja Atrńska:
- Kobiety, niewolnicy i cudzoziemcy nie mieli prawa głosu. Tylko mężczyźni głosowali.
- demokracja bezpośrednia czyli że wszyscy obywatele decydują o sprawach w państwie.
Demokracja dzisiejsza:
- Wszyscy mają prawo głosu, ale ci co mają powyżej 18 lat.
- Mamy demokracje pośrednia.