Odpowiedzi

2010-03-02T18:37:54+01:00
Wyjątkowe miejsce to dla mnie kościół. Uważam tak, ponieważ moge właśnie tam porozmawiać z Panem Bogiem, przyjąć Pana Jezusa do swego serca ; *
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-02T18:38:31+01:00
Uważam, że najlepszym miejscem jest moje podwórko. Spotykałam się tam z przyjaciółką, która mieszka daleko ode mnie.
2 1 2
2010-03-02T18:41:42+01:00
Bardzo wyjątkowym miejscem dla mnie jest pomnik Michaela Jacksona w Ameryce dlatego,że jest on dla mnie bardzo warty uwielbiam tego piosenkarza.
1 1 1