Odpowiedzi

2010-03-02T18:42:11+01:00
0,7=7/10
0,11=11/100
0,017=17/1000
0,2=2/10=1/5
0,75=75/100=3/4
0,006=6/1000=3/500
0,14=14/100=7/50
0,045=45/1000=8/200=2/100=1/5
0,250=250/1000=1/4
2010-03-02T18:45:01+01:00
0,7= 7/10
0,11= 11/100
0,017= 17/100
0,2= 1/5
0,75= 3/4
0,006= 6/1000 = 3/500
0,14= 14/100 = 7/50
0,045 = 45/1000 = 9/200
0,250= 25/100 = 1/4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-02T18:45:27+01:00
0,7 , 0,11=1,1 , 0,017 ,
0,2=1/5 , 0,75=3/4 0,006=3/500
0,14=7/50
1,250=1/4

znak / to jest kreska ulamkowa sory ale tego 0,045 nie wiem ;p
1 5 1