Mam kilka punktow i nieeumiem ich rozwiazac.trzeba napisac w kazdym numerze po jednym zdaniu

1.omow funkcje plyty glownej?
odp....
2.do czego sluzy procesor?
odp...
3.co oznacza ze dokumety w pamieci operacyjnej sa przechowywane tylko chwilowo?
odp...
4.jakie jest przeznaczenie dysku twardego
odp...
5.dlaczego system operacyjny musi byc zainstalowany na dysku twardym komputera jako pierwszy?
odp...


i tyle , serdecznie wszystkich pozdrawiam

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-02T18:47:11+01:00
Sam od siebie powiem na wszystkie punkty . UPRZEDZAM NIEWIEM CZY DOBRZE
1. Płyta główna służy do spinania wszystkich urzządzeń w całość czyli np do płyty głównej podłącza się monitor, głośniki itp.
2.Procesor odpowiada za cały komputer, można powiedzieć że wszystkim steruje .
3Tego za bardzo nie wiem,ale wydaje mi się ,że jeżeli pliki w pamięci będą tylko chwilowo to usuną się po jakimś czasie (tego nie jestem pewny dowiedz się bardziej)
4.Na dysku twardym zapisywane są najważniejsze pliki komputera czyli pliki systemowe.Instaluje się też na nim różne programy, gry itp.
5.Musi być pierwszy ponieważ jak na dysku c (twardym) nie będzie plikow systemowych to zainstalowanie różnych gier czy programów będzie nie możliwe bez systemu operacyjnego ;)

Mam nadzieje ,że pomogłem jak nie to mi przykro :)
3 2 3
2010-03-02T19:58:21+01:00
1. Płyta główna służy do umieszczania na niej innych zespołów komputera.
2.procesor służy do nadzorowania pracy pozostałych układów elektronicznych komputera.
3.To znaczy że po wyłączeniu komputera wszystko jest usuwane z pamięci operacyjnej.
4. dysk twardy służy do przechowywania danych na stałe.
5. Ponieważ bez systemu operacyjnego nie da się nic zainstalowac.
3 2 3