Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-02T18:47:17+01:00
Nie zgadzam się z tym, że to sukcesy przyciągają uwage ludzi, ponieważ najczęściej zauważamy porażki. Cierpienie i blędy, które są im wytykane przez dluższy czas. Sukcesy są zauważalne, ale nie w tak dużym stopniu jak przykre rzeczy. O czymś dobrym pamiętasz przez tydzień, dwa po czasie zapomnisz, a tych co są dla nas przykre się nie zapomina. Wredni ludzie, będą Ci przypominać tym, żeby sprawić Ci przykrość. Chcą zniszczyć Twoją pewność siebie, by osiągnąć to czego nie mogli z tak dobrym przeciwnikiem. Nigdy nie powinniśmy się przejmować nie powodzeniami, ponieważ są dobre i zle chwile w życiu, które trzeba przezwyciężać.

Mam nadzieje, że pomoglam.
Moze naj? ;>
2 3 2
2010-03-02T18:53:39+01:00
Moim zdaniem to nieprawda. Jednym z przykładów może byc normalna lekcja w szkole. Gdy nauczyciel oddaje klasówki i jakaś osoba dostanie piątkę, a inna jedynkę to uczniowie zaczną się pytac osoby która dostał złą ocenę. Zaczynają sie krzyki: (kto? co dostał? ale idiota! taka prosta rzecz a nie potrafił jej zrobic!) i inne podobne rzeczy. Gdy w gazecie piszą na temat gwiazd, najczęściej są to ich porażki, nieudane momenty. Dlatego moim zdaniem sukcesy na pewno się liczą tylko w mniejszej ilości. Zależy to także gdzie zdobywasz porażki i sukcesy. Gdy to będą np.: zajęcia sportowe to na pewno liczą się sukcesy i to one przyciągają uwagę bardziej. Jeżeli chodzi np.: o sławę to bardziej miłostki i potknięcia zawodowe. Ja sądzę, że to porażki występują w większych ilościach.
2 3 2