Odpowiedzi

2009-10-19T21:53:43+02:00
Chcę powiedzieć co sprawia mi najwięszą trudność w przyznau się do błędu.
Gdy mówie o swoich błędach dla rodziców boje się żę zanczną na mnie krzyczeć i dostane szlaban.
Gdy o swoich błędach mówie dla znajomych boje sie, że mnie wyśmieją i powiedzą innym.
76 3 76
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-19T22:00:00+02:00
Drogi ...
Pisze ten list w pogodne sierpniowe południe.Ponieważ chcę się z czegoś zwierzyć a mianowicie to co sprawia mi największa trudność w przyznawaniu się do błędów.Otóż zawsze miałem z tym duży problem ponieważ wstydziłem się przyznać do błędu,bałem się,dlatego teraz chciałem z ty, się zmierzyć i pokonać mój problem.myślę ze uda mi się to trudne zadanie.pozdrawiam....





Nie mogłem nic wiecej wymyslec:)
108 4 108
2009-10-19T22:46:07+02:00
data
cześć !!
Pisze ten list ponieważ chcę ci sie przyznać do tego co mi sprawia największa trudność w przyznawaniu się do błędów.Zawsze sie bałem że przyznawanie sie do błedów to użalanie sie nad sobą ale tak nie jest .przyznawanie się do błędów jest\ wielką zaletą to dobra cecha charakteru ,a wiec jak masz jakiś problem albo popełniłeś błąd to mów nie ma się czego wstydzić
86 4 86