Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-02T18:44:12+01:00
Hymn- niestety podczas spiewania ludzie nie potrafia przyjac odpowiedniej postawy, oraz nie znaja slow hymnu, zuja gume podczas spiewania
godlo- wiele osob chodzi w czapce a widzac godlo powinno sie ja sciagnac
barwy narodowe- czesto sa one malowane na twarzy , rekach itd ale czy jest to szacunek dla symbolu? moim zdaniem nie, bo kibicowanie nie polega na malowanie sobie barw narowodych a potem wkraczac do bujek
1 5 1
2010-03-02T18:46:03+01:00
Większość Polaków z nalezytym szacunkiem dba o własne barwy,lecz nie każdy... W dzisiejszych czasach najczęściej młodzież robi tak zwane "przeróbki" rożnych rzeczy miedzy innymi także własnych barw narodowych.W internecie możesz znajść zdjęcia gdzie młodzież rysuje faszystowskie napisy i inne.
1 5 1