Daję maX ;p zad. napisz po niemiecku opis jak spedziłas ferie z tłumaczeniem na polski. zdania proste połączone czasem ze soba tak aby tworzyły zgraną całość. treść ok. 1 strona A5 moze być nazmyslane ale zeby wygladalo na rzeczywiste a nie z bajki ;p pliiisss pomóżcie!!! musze to zaliczyc bo mi wystawi zagrożenie... ;/ heeelp ;P

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-02T19:24:32+01:00
Te opowiadanie może zawierać jakieś błędy ale myślę, że będziesz zadowolona: )
In die erste Woche Ferien bin ich in meine Hause gewesen. Jeden tag habe ich um 10 Uhr aufgestanden. Dann habe ich Frühstück gegessen. Nach dem Frühstück habe ich bis Mittagessen am Computer gespielt. Nach Mittagessen bin ich zu meiner Freundin gegangen. Dort haben wir uns auf veschiedene Tematen unterhaltet und bis 20 Uhr fern gesehen. Dannach bin ich nach Hause zurückgekommen und habe ich Abendbrott gegessen. Später habe ich mich gewaschen und bin ich ins Bet gegangen. In zweite Woche bin ich auf ein Lager ins Gebirge gefahren. Dort war phatastisch. Ich bin Ski gelaufen und die Natur beobachtet. In dieses Large habe ich um sechs Uhr aufgestanden, und bin ich um 22 Uhr schlafen gegangen. Meine Ferien waren richtig Super

W pierwszym tygodniu ferii byłam w domu . Każdego dnia wstawałam o 10. Później jadłam śniadanie. Po śniadaniu grałam na komputerze aż do obiadu. Po obiedzie szłam do koleżanki. Tam rozmawiałyśmy na różne tematy i do 20 oglądałyśmy telewizję. Następnie wracałam do domu i jadłam kolację. Później się myłam i szłam do łóżka. W drugim tyg. pojechałam na obóz w góry. Tam było fantastycznie. Jeździłam na nartach i podziwiałam naturę. Na tym obozie wstawałam o 6 a szłam spać o 22. Moje ferie były naprawdę super.
Mi to zajęło całą stronę w zeszycie, nie wiem jak bedzie u Ciebie i proszę bardzo: )
1 5 1
2010-03-02T19:36:57+01:00
Po polsku:
Moje ferie były wspaniałe. Byłam w górach z całą moją paczką przyjaciół. Zabawa była świetna. Chodziliśmy na dyskoteki co drugi wieczór. Pierwszy dzień był... jak w szkole uczyliśmy się jeździć na nartach. Trwało to 3 godziny ale nie było tak strasznie.Jeździliśmy potem na nartach. Następnie jeździliśmy na wyciągu. Drugiego dnia byliśmy w aqua parku. To było dopiero coś. Odprężyłam się po wsze czasy... a bynajmniej tak sądziłam:). Myliłam się odprężenie nadeszło gdy po całym dniu poszliśmy na disko. Szaleliśmy na maksa. Następnego dnia było bardzo ciężko.Wchodziliśmy na szczyt tatr. Moje wrażenia są wprost wspaniałe mam nadzieję że to nie ostatnie takie ferie.
Po niemiecku:
Meine Ferien waren wunderbar. Ich war in den Bergen mit all meinen Freunden Paket. War sehr lustig. Wir gingen in die Disco jeden zweiten Abend. Der erste Tag war ... in der Schule haben wir gelernt, wie man Ski. Es dauerte 3 Stunden, aber es war nicht so schlimm.Wir gingen Skifahren und dann. Anschließend fährt zu extrahieren. Am zweiten Tag waren wir in den Aquapark. Es war nur etwas. Ruhig zu jeder Zeit ... so weit, wie ich dachte:). Ich habe mich geirrt, um nach einem langen Tag, als wir in die Disco gekommen entspannen. Rasen der Ferne. Der nächste Tag war sehr hart. Kletterte auf den Gipfel der Tatra. Mein Eindruck ist einfach wunderbar, ich hoffe, es ist nicht so eine neue Urlaub.
2010-03-02T20:36:43+01:00
In meine Winterferien war ich In Haus. Ein Tag von meine Ferien:
Das war Mittwoch. Ich stehte um 8 Uhr auf. Dann esste ich Früstück und putzte ich Zähne. Um 9 Uhr gehte ich mit meinem Hund spazieren. Ich spielte Computer um 11 Uhr. Dann spielte ich mit meinem Vater. Wir gehten zu Garten und spielten wir mit unser Hund. Wir kochten Mittagessen auch! Das war lustig. Ich koche mit meinem Vater so gern. Arbeit mit meinem Vater ist sehr nett und super. Dann hörte ich Musik oder malte ich gern. Ich leste das Buch auch. Wenn meine Mutter kommt nach Hause zurück, wir essten Mittagessen. Dann gehtn wir mit unser Hund in einem Wald spazieren. Um 18 Uhr sehten wir fern. Dann esste ich Abendessen und gehte ich in meinem Zimmer. Um 19.30 Uhr sehte ich mit meinen Eltern wieder fern. Dann waschte ich mich. Um 21 Uhr setzte ich mich im mein Bett und sehte ich „The suite life of Zack and Cody“ fern. Dann hörte ich Musik oder leste ich Buch. Um 23-4 (tu wybierz godznę czy 23 czy 24.) gehte ich schlafen.

Tłumaczenie:
W moje zimowe ferie byłam/em w domu. Oto jeden dzień z moich ferii:
To była środa. Wstałam/Em o 8:00. Potem/Następnie zjadłam/Em śniadanie i umyłam/em zęby. O 9:00 poszłam/poszedłem z moim psem na spacer. O 11:00 (mówiąc mało dosłownie) siedziałam/em przed komputerem. Potem wraz z tatą poszliśmy do ogrodu i bawiliśmy się z naszym psem. Również gotowaliśmy! To było świetne. Z tatą gotowałam/em bardzo /taaaaaaaak chętnie. Praca z tatą była miła i super. Potem słuchałam/em muzyki albo malowałam/em. Także czytałam/em książkę. Kiedy moja mama wróciła do domu, jedliśmy obiad. Potem poszliśmy na spacer z psem do lasu. O 18:00 oglądaliśmy telewizję. Potem zjadłam/em kolacje i poszłam/poszedłem do swojego pokoju. O 19:00 znów oglądałam/em telewizję z rodzicami. Potem wzięłam/wziąłem prysznic. O 21:00 usiadłam/em na łóżku i oglądałam/em „The suite life of Zack and Cody” (aka Nie ma to jak hotel). Potem słuchałam/em muzyki lub czytałam/em książkę. O 23 lub 24 szłam/szedłem spać.