Ponizej podano wyniku w skoku w dal sześciu chlopcow.Oznacz cyframi rzymskimi kolejnosc zajetych miejsc.prosze o szybka odpowiedz.
z gory dziekuje;)

Damian 3,93 m ...
Tomek 4,35 m ...
Marek 3,27 m ...
Michał 4, 20 m ...
Przemek 3, 85 m ...
Łukasz 4, 00 m ...

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-02T18:43:27+01:00
Ponizej podano wyniku w skoku w dal sześciu chlopcow.Oznacz cyframi rzymskimi kolejnosc zajetych miejsc.prosze o szybka odpowiedz.
z gory dziekuje;)

Damian 3,93 m IV
Tomek 4,35 m I
Marek 3,27 m VI
Michał 4, 20 m II
Przemek 3, 85 m V
Łukasz 4, 00 m III
7 4 7
2010-03-02T18:43:51+01:00
I.Tomek
II.Michał
III.Łukasz
IV.Damian
V.Przemek
VI.Marek

Polecam się na przyszłość:)
3 3 3