Dokończ wyrazami ponizej oraz jeżeli to potrzebne zmień formę:

strach, duch, druh, narzędzi, odzieży, butów, zwierz, zapach, natura, Kraków, Toruń, Sandomierz, wichury, chmury, burzy, kulturą, naturą,próbą, fortuna, kalendarz, samochód, blachy, muru, dachu.

0..Strach.. ma wielkie oczy.
1.Szewc chodzi bez...
2.....ciągnie wilka do lasu
3.Nie od razu zbudowano.....
4.Mały deszcz bierze się z niewielkiej...
5.Przyzwyczajenie jest drugą ..... człowieka.
6.Kołem się toczy ....
7.Nie przebijesz głową....

Potrzebuję szybko.
Daję naj.

3

Odpowiedzi

2010-03-02T18:47:02+01:00
Szewc chodzi bez butów
Natura ciągnie wilka do lasu
Nie od razu kraków zbudowano
Mały deszcz bierze się z niewielkiej chmury
przyzwyczajenie jest drugą naturą człowieka
Fortuna kołem się toczy
głową muru NIe przebijesz
2010-03-02T18:47:08+01:00
Strach ma wielkie oczy
szewc bez butow chodzi
druh ciagnie wilka do lasu
nie od razu krakow zbudowano
maly deszcz bierze sie z niewielkiej chmury
przyzwyczajenie jast druga natura czlowieka
fortuna kolem sie toczy
nie przebijesz muru glowa
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-02T18:47:18+01:00
0.Śtrach ma wielkie oczy.
1.Szewc chodzi bez butów.
2.Natura ciagnie wilka do lasu.
3.Mały deszcz bierze się z niewielkiej chmury.
4.Nie od razu Kraków zbudowano.
5.Przyzwyczajenie jest druga naturą człowieka.
6.Fortuna kołem się toczy.
7.Głową muru nie przebijesz.