Odpowiedzi

2010-03-02T18:48:19+01:00
Wycieczka do Włoch odbedzie sie 6.06.2010 r .
Powrót 7.06.2010 r.
Przewidziane atrakcje to:
1 dnia : Cinque Terre - spacer szlakiem łączącym pięć malowniczych miasteczek wciśniętych w urwisty odcinek wybrzeża dostarcza niezapomnianych wrażeń
W tym spacerr po plaży .
San Remo - słynne secesyjne kasyno, eleganckie wybrzeże i stylowa starówka dodające letnisku splendoru i blasku .
Portofino - miasteczko przycupnięte na lesistym cyplu z powodzeniem rywalizuje z francuskim St Tropez o względy śmietanki towarzyskiej
Genua - w tym gwarnym mieście można spędzić co najmniej tydzień, spacerując po urokliwych, tętniących życiem średniowiecznych uliczkach, zwiedzając bogate muzea i chłonąc niepowtarzalną atmosferę
Pociągiem z Genui do Caselli - znakomity sposób, by uciec od tłumów wczasowiczów i nacieszyć oczy wspaniałymi krajobrazami
Oczekuje na Naj; *



1 1 1
2010-03-02T18:58:36+01:00
Francja
1. Dojazd 6.30 i czas na zjedzenie posiłku ;
2. Godzina 7.30 rozpoczęcie zwiedzenia wieży Eiffla oraz łuku Triumfalnego ;
3 . 10.00 przerwa , na przekąski .
4. 11.00 zwiedzenie Luwr i katedry Notre Dame , czas na kupienie pamiątek z tych miejsc .
5. 14.00 zwiedzamy Cmentarz Pere Lachaise .
6. 16.00 zjedzenie ciepłego posiłku i czas na odpoczywanie .
7. 18.00 - 23.00 coś dla dzieci , czyli park zabaw Disneyland .
8. Powrót
1 3 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-02T19:00:18+01:00
Godz. 04:00 - zbiórka po szkołą w mieście X
godz. 05:00 - wyjazd autokarem do Czech
godz. 07:00 - przyjazd do Pragi
godz. 08.00 - zwiedzanie muzeum Miniatur
godz. 10.00 - Rejs statkiem po Wełtawie
godz. 12.00 - Zwiedzanie "Tańczącego domu" nad Wełtawą
godz. 14:00 - Przechadzka po Moście Karola
godz. 16:00 - obiad i czas wolny przy Złotej Uliczka
godz. 18:00 - zbiórka przy Złotej uliczce
godz. 19:00 - wyjazd z Pragi
godz. 22:00 - przyjazd do miasta X

ode mnie z dolnośląskiego to rzut beretem ;)
1 2 1