Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-02T18:47:20+01:00
Małżeństwo zostało zawarte Z Chciwości. Piotr chciał 4 wioski które przylegały do jego wiosek. Dlatego poślubił Szlachciankę która przebywała w mieście. Przed małżeństwem została spisana intercyza, która miała 5 punktów. Od samego początku małżeństwo szło źle. Ona Piotrem Pogardzała, każdym jego słówkiem i zachowaniem. Lubiła za to huczne przyjęcia co z jego kiesy mogła zrobić. Nie liczyła się z żadnym jego słówkiem. Nie zwracała na jego próby bycia romantycznym. W końcu pewnie to małżenśtwo się rozpadło ale to moja hipoteza.
27 4 27
2010-03-02T18:48:11+01:00
Miłośc Piotra z jego żoną było niewiarygodne, lecz na samym początku poniewąż później kiedy nastapiła przeprowadzka nastapiły komplikacje wystepuje z powodu mieszkania które wobec jego żony było żłe brudne mało miejsca itp .
mysle ze nie co pomogłam pa ;*
19 2 19