Odpowiedzi

2010-03-02T18:49:12+01:00
0bwód = 12cm + 2*15cm = 12cm + 30cm = 42 cm.
2 2 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-02T18:49:13+01:00
Podstawa - 12 cm
boki - 12 cm + 3 cm= 15 cm
Obw. 15 cm + 15 cm + 12 cm = 42 cm
4 4 4
2010-03-02T18:50:36+01:00
Podstawa a=12 cm
jedno ramię b=a+3cm=12 cm+3 cm=15 cm
drugie ramię c=b=15 cm

Obw.=a+b+c=a+2b=12+2*15=12+30=42

Odp.
Obwód trójkąta równa się 42 cm
pozdrawiam:)
1 1 1