Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-02T18:45:40+01:00
Warto się nawracać, ponieważ gdy wierzymy w Boga, jesteśmy wierzącymi chrześcijanami to mamy życie wieczne w niebie.
6 4 6
2010-03-02T18:45:59+01:00
Po pierwsze aby mieć lepsze zycie po smierci.
Każde nawracanie Bóg nam wynagrodzi.
Gdy się nawracamy stajemy się lepszymi ludźmi.
11 2 11
2010-03-02T18:47:12+01:00
Warto się nawracać, ponieważ gdy człowiek się nawraca jest coraz to dalej on kultu szatana, diabła i tak dalej. ;)
Hm Nawrócenie się chodź jest trudne jest człowiekowi bardzo potrzebne. Człowiek czuję się dobrze gdy ma oparcie w Bogu i w wierze. haha. ;D

napisz coś takiego i powinno styknąć . No weź coś pozmyślaj. .
4 4 4