Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-02T18:49:19+01:00
Nie mozna nazawc tego zyciem. mieszkancy tybetu sa szykanowani przez chinczykow, ktorzy twierdza ze tybet nalezy do nich. tybetanczycy sa bestialsko mordowani. nie maja zadnych prwa, ani do swojego kultu, ani do ich ziemi. nie sa szanowani
2 1 2
2010-03-02T18:52:10+01:00
Zajmują się głównie hodowlą jaków, kóz i owiec oraz myślistwem. Niektórzy prowadzą półkoczowniczy tryb życia związany z pasterstwem. Praktykują lamaizm,
3 4 3