Odpowiedzi

2010-03-02T18:50:39+01:00
Ktoś jest bardzo osamotniony. np. nie ma przyjaciół, rodzice się nim nie interesują.
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-02T18:52:01+01:00
Moim zdaniem słowa :,,Pełno nas,a jakoby nikogo nie było" oznaczają , że na świecie jest wiele ludzi , wiele znajomych , przyjaciół itp. wtedy gdy człowiekowi w życiu dobrze się wiedzie , ale gdy jet źle, smutno i gdy potrzebni by nam byli ci wszyscy ludzi aby nas wesprzeć to niema nikogo...Smutne ale prawdziwe ;)...
4 4 4