1. dokończ poniższe zdania. określ przypadek gramatyczny dopisanych rzeczowników:
- parys porwał....................
- menelaos szukał................
-agamemnon zmusił..............
- achilles pozbawił...............
-priam poprosił...................

2

Odpowiedzi

2010-03-02T18:49:42+01:00
Parys porwał Helenę
Menelaos szukał Helenę
6 3 6
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-02T18:52:12+01:00
Parys - mianownik
i te pierwsze z przodu to mianowniki
a drugie to narzędniki
dziękuje
12 1 12