Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-02T18:50:32+01:00
X - trasa
pierwszy dzień: 2/3x
drugi: 1/6x
trzeci: 9km

2/3x+1/6x+9=x
5/6x+9=x
9=1/6x |*6
54=x

ODp. Rowerzyści przejechali trasę 54 km.
2010-03-02T18:50:55+01:00
X=cała trasa
1 dzień:⅔x
2 dzień:⅙x
3 dzień:9km

x-(⅔x+⅙x)=x-⅚=⅙x=9km
x=9:⅙
x=54km
trasa liczyła 54 km
2010-03-02T18:51:46+01:00
2/3 = 4/6
4/6 + 1/6 = 5/6
1 - 5/6 = 1/6
pierwszy dzien ; 4/6
drugi dzien ; 1/6
trzeci dzien ; 1/6 -> 9km

9*6=54

odp. rowerzysci przejechali trase dlugosci 54 km.