Odpowiedzi

2010-03-02T18:55:01+01:00
Słowa ewangelii św. Marka
Po sześciu dniach Jezus wziął z sobą Piotra, Jakuba i Jana i zaprowadził ich samych osobno na górę wysoką. Tam przemienił się wobec nich. Jego odzienie stało się lśniąco białe tak, jak żaden folusznik na ziemi wybielić nie zdoła. I ukazał się im Eliasz z Mojżeszem, którzy rozmawiali z Jezusem.
Wtedy Piotr rzekł do Jezusa: „Rabbi, dobrze, że tu jesteśmy; postawimy trzy namioty: jeden dla Ciebie, jeden dla Mojżesza i jeden dla Eliasza”. Nie wiedział bowiem, co należy mówić, tak byli przestraszeni.
I zjawił się obłok, osłaniający ich, a z obłoku odezwał się głos: „To jest mój Syn umiłowany, Jego słuchajcie”.
I zaraz potem, gdy się rozejrzeli, nikogo już nie widzieli przy sobie, tylko samego Jezusa. A gdy schodzili z góry, przykazał im, aby nikomu nie rozpowiadali o tym, co widzieli, zanim Syn Człowieczy nie powstanie z martwych. Zachowali to polecenie, rozprawiając tylko między sobą, co znaczy powstać z martwych. (Mk 9,2-10)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-02T18:59:44+01:00
Ta ewangelia byla o tym ze Pan Jezus wział ze soba Piotra Jakuba i Jana na jakąs góre aby sie modlic . i w pewnym momencie jego twarz zmieila wyraz a jego szaty staly sie lsniaco biale. i potem ukazali sie Mojezesz i Eliasz I mowili o odejciu Jezusa. Gdy to sie dzialo Piotr,Jakub i Jan zasnęli.Gdy Mojżesz i Eliasz odchodzili ockneli sie .Potem zjawil sie oblok i slychac bylo z niego glos Boga ,,to jest mój Syn Umilowany jego sluchajcie".po tych słowach Jezus został sam a tamci nic o tym nikomu o tym wydarzeniu nie powiedzieli.