Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-02T18:55:25+01:00
Die Landkarte - mapa
der Kopfschmerz - ból głowy
das Brustschwimmen - pływanie stylem klasycznym
das Rückenschwimmen - pływanie stylem grzbietowym
der Weitsprung - skok w dal
der Hochsprung - skok w zwyż
der Wasserball - piłka wodna
der Handball - piłka ręczna
der Fußball - piłka nożna
der Vollyball - siatkówka
2010-03-02T19:02:06+01:00
Das Mittagessen-obiad
das Mittellalter-średniowiecze
der Mohnkuchen-makowiec
der Selbstmord-samobójstwo
das Pferderennen-wyscigi konne
die Platzkarte-miejscówka
die Sicherheitsnadel-agrafka
die Tischdecke-obrus
der Buchhalter-księgowy
der Bergmann-górnik
1 5 1