Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-02T19:07:16+01:00
A)
x+y=5
x-y=1

2x=6 /:2
x=3

3+y=5
x=3

x=3
y=2

b)
2x-y=4
-x+y=-7

x=-3
2(-3)-y=4

x=-3
-6-y=4

x=-3
y=10

c)
x+4y=11 /-2
2x+5y=10

-2x-8y=-22
2x+5y=10

-3y=-12 /:(-3)
y=4

x+16=11
y=4

x=-5
y=4


2010-03-02T19:13:58+01:00
X+y=5
x-y=1
2x=6
x+y=5
x=3
y=5-x
x=3
y=5-3
x=3
y=2

2x-y=4
-x+y=-7
x=-3
-x+y=-7
x=-3
y=-7+x
x=-3
y=-7-3
x=-3
y=-10

x+4y=11 /-2
2x+5y=10
-2x-8y=-22
2x+5y=10
-3y=-12 /:(-3)
y=4
x+16=11
y=4
x=-5
y=4