Odpowiedzi

2010-03-02T18:55:37+01:00
Zaprpszenie
Droga Marto zapraszam Cie serdecznie do miasta Poznań. Bedziemy mogly w koncu sie spotkac! Mam nadzieje ze sie tam spotkamy. Pozdrawiam!!!

Daria




mam nadzieje ze pomoglam:D
1 2 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-02T19:02:38+01:00
Poznań 2.03.10r.
Zaproszenie
Serdecznie zapraszam Cię Kasiu do mojego miasta Poznania.
Zobaczysz jak to jest być poznaniakiem.
Najlepiej jak byś przyjechała dnia 10.03 o godzinie 15.30.
Będę na ciebie czekać przy dworcu zachodnim.Nie mogę doczekać się kiedy się zjawisz.

Z wyrazami szacunku.
Twoja koleżanka!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
1 2 1