Odpowiedzi

2010-03-02T18:55:39+01:00
Mój idealny dom.

moimmarzeniem jest aby w moim domu panowala cisza i spokuj , aby wszyscy byli serdecznie na siebie nastawienia , i aby nikt nikomu nie sprawial przykrosci.
Bardzo bym chciala aby rodzicie sie nieklucili , a odnosili sie z szacunkiem do siebie. chcialabym aby wszyscy o mnie dbali i pamietali o mnie.
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-02T19:00:46+01:00
Muj idealny dom to mój dom .Tu się wychowywałem, tu przeżyłem najpieńkniejsze chwile .
Tu moge liczyć na bliskich.
Mam tu wszystko co potrzebuje :kochającą rodzine (jak masz siostre wpisz siostre albo brata) ( wpisz zwierże jakie masz) i własny pokuj.
Może to nie być najlepszy dom ale ja przynajmniej go mam i moge zapraszać kolegów któży nie mają tego wszystkiego.

mam nadzieje że ci się spodoba :).xd
1 1 1