Odpowiedzi

2010-03-02T19:19:45+01:00
Tapety,wykladziny,obicia foteli krzesel,obrusy
4 2 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-02T20:15:15+01:00
WZORNICTWO PRZEMYSŁOWE W TWOIM DOMU:
- krzesła (nowoczesne FORMY, użyteczność i funkcjonalność)
- fotele (ciekawe obicia, tkaniny, sama FORMA fotela)
- lampki nocne
- coraz to nowocześniejsze kształty stołów (nowe materiały z których je wykonują świadczą też o wzornictwie)
- przedmioty codziennego użytku, jak: SZTUĆCE, noże, filiżanki, talerze, poręczne kubki, czy jakieś narządka do obierania pomidorów, ziemniaków, czosnku itp
- ekspresy do kawy, miksery, czajniki
- ODKURZACZE, kable, przedłużacze
- telefony komórkowe (dotykowe ekrany itp)
- myszki do komputerów (kształt jajka, samochodu)
- komputery, laptopy, klawiatury żelowe, itp
- pojemniki próżniowe, pojemniki na folie i siatki
- sofy, kanapy, leżanki
- wieszaki na ubrania (coraz bardziej funkcjonalne)
- dywany, tapety
- OPAKOWANIA od produktów spożywczych (mleko, dżemy)
- pendrive'ry, słuchawki douszne, mp3, ipody
9 3 9