Odpowiedzi

2010-03-02T18:58:46+01:00
Nie mozna , poniewaz bys umarl , w plucach musi pozostac troche powietrza , zeby krew byla dotleniona
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-02T18:59:24+01:00
Nigdy nie usówamy calego powietrza z płuc poniewaz w płucach znajduja sie pęcherzyki powitrza które mogły by sie skleic i wtedy płuca by były juz do niczego.
13 4 13
2010-03-02T19:12:43+01:00
Nie można, ponieważ w płucach zawsze musi być powietrze bo musi dojśc do wymiany gazowej. Gdyby nie był by powietrza w płucach nie zachodiło by do wymiany gazowej gdy wydychamy powietrze jednoczescie do krwi trafia tlen i w ten sposób vąły proces sie powtrza
1 1 1