Odpowiedzi

2010-03-02T19:00:51+01:00
Zależało mu, poniewaz byl juz staty i chciał się czymś zająć, dlatego chciał objąć posadę latarnika.
1 2 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-02T19:01:56+01:00
Bo skawinski długo szukał szczęścia i idealnej pracy , i jak znalazł w gazecie ogłoszenie z praca latarnika to pomyślał ze to praca dla niego . I sprawdzil sie w niej eh dopóki nie przeczytal ksiazki z polski i przez nie uwage nie zapalil latarni , skutki byly zle ... A ta praca byla dobra bo byl stary juz zmeczony zyciem wojna chcial odpoczac