Proszę o przetłumaczenie na polski na dziś.
tribe-
bruised-
blunt-
cup-
purr-
recited-
intruder-
grunt-
grieve-
ignorance-
proterc-
hive-
paw-
claw-
blunt-
rotten-
run off-
spoil-
attack-
by heart-
stood-
hall-
staircase-
whispered-
to his relief-
dropped-
schoolmates-
workplace-
carry on-
part time job-
chance-
active-
useless-
afford-
charites

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-02T19:09:57+01:00
Tribe-plemię
bruised-posiniaczony
blunt-tępy
cup-filiżanka
purr-mruczenie
recited-wygłoszony
intruder-intruz
grunt-chrząknięcie
grieve-rozpaczaj
ignorance-niewiedza
hive-ul
claw-pazur
blunt-tępy
rotten-zgniły
run off-ucieknij
spoil-popsuj
attack-atak
by heart-na pamięć
stood-postawiony
hall-sala
staircase-schody
whispered-wyszeptany
to his relief-ku jego uldze
dropped-upuszczony
schoolmates-koledzy ze szkoły
workplace-miejsce pracy
carry on-kontynuuj
part time job-rozdzielać czas pracy
chance-zmienić
active-czynny
useless-nieprzydatny
afford-pozwól sobie
2010-03-02T19:10:50+01:00
Tribe - szczep, plemię, ród, poddział [bot.] , brać
bruised- zdruzgotany
blunt- rzeczownik
1. krótka gruba igła
2. forsa

czasownik
1. stępiać

przymiotnik
1. tępy (o przedmiocie)
2. stępiony (o ostrzu)
3. bezceremonialny (o człowieku)
4. dosadny
5. nieostry

cup- kubek
purr- pomruk
recited- recytowane
intruder- intruz
grunt- chrząkać
grieve- smucić
ignorance- niewiedza
proterc-
hive-
paw-
claw-szpon
blunt- tępy
rotten-
run off-
spoil- uciekł
attack- atak
by heart- na pamięć
stood- stał
hall- sala
staircase- schody
whispered- szeptem
to his relief- do jego zwolnienia
dropped- spadła
schoolmates-koledzy
workplace- pracy
carry on- prowadzić
part time job- praca w niepełnym wymiarze czasu
chance- szansa
active- aktywnych
useless- bezużyteczny
afford- sobie
charites-
1 5 1
2010-03-02T19:22:22+01:00
Tribe-Plemię
bruised-obolały
blunt-tępy
cup-filiżanka
purr-mruczeć
recited-recytowane
intruder-intruz
grunt-chrząkniecie
grieve-smucić
ignorance-ignorować
proterc-zmienny
hive-ul,rój
paw-łapa
claw-pazur
blunt-tępy
rotten-zgniły
run off-działania od
spoil-zepsuć,nisczyć cos takiego :P
attack-atakować
by heart-na pamiec
stood-stał
hall-sala , hala
staircase-klatka schodowa
whispered-szeptem
to his relief-do jego zwolnienia
dropped-spadła
schoolmates-przedmioty szkolne
workplace-miejsce pracy
carry on-kontynuują
part time job-praca niepełnego dnia roboczego
chance-szansa,okazja
active-aktywny
useless-niepotrzebny
afford-pozwalać
charites -