Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-02T19:02:18+01:00
Np.Jan twrdowski spieszmy sie kochac ludzi
2010-03-02T19:05:06+01:00
Wszystko jest dobre.
Wszystko jest w porządku.
Nie jestem martwy.
Idę jedynie na drugi brzeg.
Życie się zmienia.
Ono będzie pełniejsze, intensywniejsze, nieograniczone.
Nie będzie już więcej ciemności i smutku.
Tylko powiew boskiego życia, przez który zostanę łagodnie wchłonięty.