Odpowiedzi

2010-03-02T19:11:28+01:00
Nie jestem pewien czy dobrze rozwiązałem zadanie , ponieważ rysunek był nie dokładny.


Pp x h = (5 x 3) x 4 = 60cm3


x to razy
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-02T19:14:32+01:00
Pc=Pp+Pb

Pp=a*b
Pp=3cm*5cm=15cm²

Pb₁=½*a*h
Pb₁=½*3cm*6cm=9cm²
2Pb₁=9cm²*2=18cm²

Pb₂=½*a*h
Pb₂=½*5cm*4cm=10cm²
2Pb₂=10cm²*2=20cm²

4Pb=2Pb₁+2Pb₂
4Pb=18cm²+20cm²=38cm²

Pc=15cm²+38cm²=53cm²