B A R D Z O P R O S Z Ę O O D P! (na jutro)

Zrób KRÓTKIE wypracowanie na temat opisu swojego miszkania (użyj słów takich jak: beautiuful, messy, noisy itp.)









Oto opis po polsku można dodać jakie zdania które są nieprawdą ale te informacje które napiszę MUSZĄ być
-mieszkam w Krakowie ( w bloku)
-mam malutkie mieszkanie
-moj pokój jest najmniejszy
-no i takie mniej ważne rzeczy jak
*kolor ścian : fioletowy
*żólta lampka
*jest piękny
*często też bródny ;)
*uwielbiam mój pokój

i dodajcie jeszcze coś

TYLKO BARDZO WAS PROSZĘ!!!
Dam Naj

3

Odpowiedzi

2010-03-02T19:04:17+01:00
My room has average size. On the opposite of entrance there are two big windows.
Under the windows there is a desk. On the desk there are computer and LCD monitor.
On the right of door there is wardrobe. Next to wardrobe there are bed and bookshelf.
Under the bed there is a lot of balls. On the floor there is a big red carpet.
Under the carpet there is a big hole. In hole there are three tonnes of gold, diamonds
and head of Saint John. In the garden are the elephants, but this does not tell you.

Mój pokój jest średniej wielkości. Na przeciwległym z wejściem znajdują się dwa duże okna.
Zgodnie z okien rozpościera się na biurku. Na biurku znajduje się komputer i monitor LCD.
Po prawej stronie drzwi jest szafa. Obok szafy znajduje się łóżko i regał.
Pod łóżkiem jest dużo piłek. Na piętrze znajduje się duży czerwony dywan.
Pod dywan nie jest duży otwór. W dziury istnieją trzy tony złota, diamentów
i głowa świętego Jana. W ogrodzie są słonie, ale nie powiem.

2010-03-02T19:08:32+01:00
I am living in Kraków ( ja mieszkam w Krakowie)
I have small flat ( mam małe mieszkanie)
My room is smallest ( mój pokój jest najmniejszy)
I have walls of the colour purple ( mam ściany koloru fioletowego)
i have the yellow lamp (mam żółtą lampe)
my room is beautiful ( mój pokój jest piekny)
my room is often dirty (mój pokój jest często brudny , radze ci nie pisz tego)
i am loving my room ( ja kocham/ uwielbiam mój pokój)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-02T19:09:34+01:00
Hey!
J live in Kraków in block. We have a very small house but is very nice. My room is the smallest in my house . My wall are Violet becose this color is very beautiuful . My room is alweys dirty.
J have a yellow lamp . The lamp is very modern. My room is very beautiful becose is small , very nice and modern.
J love my room !