Napisz dialog w którym zapraszasz kolegę na urodziny dialog ma być prowadzony przez Michała i Mateusza ten który zaprasza to ma być Michał w dialogu ma być umieszczony tekst ze zapraszam Mateusza i mówi na której ulicy gdzie i którego dnia i o której godzinie odbędą się urodziny.Dialog ma zawierać minimum 8 zwrotów czyli po 4 minimum

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-02T21:26:00+01:00
Michał: Hallo Mateusz Hier Michał
Mat: Hallo lub Tschus jak wolisz!
Michał: Has du am Freitag Zeit ?? Ich mochte(tu jest o z kropeczkami tzw umlałt) dich einladen.
Mat: Freitag? Also in zwei Tagen
Mich: Ja..! werden??
Mat: Ja ok
mich: Freitag 16 uhr,in der strase 3.
mat: ok Abgrmacht Ich komme bestimmt

prosze ;)
2010-03-02T21:32:48+01:00
Michał: Hallo Matthäus. Mateusz: Hallo Michael. Michał: Ich möchte Sie an meinem Geburtstag einzuladen. Mateusz: Das ist toll und wann sie zu ergreifen? Michał: Organisation einer Geburtstagsfeier gekommen 12. Mai um 17.00 Uhr in einem McDonalds auf der Straße Żwirki i Wigury 5 in Krakau? Mateusz: Sicher. Michał: Großer Moment.

Mam nadzieję że dostaniesz z tego 5 bo ja dostałam ;))